Vásárlási feltételek

Vásárlási feltételek 2018-09-20T12:58:42+00:00

Általános Szerződési Feltételek

Ön a Főnixshop internetes áruházában leadott megrendelésével a Főnixshop vásárlója lesz.

Személyes átvétel esetén a cím: 2600 Vác, Kalmárok Udvara.

Nyitvatartás:

Hétfő-Péntek: 09.00-17.00

Szombat: 09.00-12.00

Kérjük, tanulmányozza át az alábbi tudnivalókat!

A Főnixshop web áruházban történő megrendelés írásban kötött szerződésnek minősül. A megrendeléseket (megkötött szerződéseket) nyilvántartjuk, azok a rendelési szám alapján későbbiekben bármikor visszakereshetőek.

A  Főnixshop Magyarországon működik, a webáruház nyelve magyar.

A Főnixshop termékköre: egyedi ajándéktárgyak, kézműves termékek

A Főnixshop web áruház üzemeltetője: Főnix központ, (Tóth Anikó E.V.)

Kapcsolattartó: Tóth Anikó (Anesz)

Adószám:  79301037-1-33

Bankszámla:  11600006-00000000-82109567, Erste Bank

Statisztikai számjel:  79301037-9604-231-13

479102 – Csomagküldő, internetes kiskereskedelem

Adatkezelési nyilvántartási szám: NAIH-130203/2017

Székhely:  2600 Vác, Március 15.tér 8. (Kalmárok Udvara)

Telefon: 06-70-570-98-34

Weboldal: www.fonixkozpont.hu

 

A szerződés tárgya

A Főnix központ, (Tóth Anikó E.V.) által a Főnix központ néven üzemeltetett internetes áruházban található valamennyi árucikk.

Az árucikkek tulajdonságait, jellemzőit az árucikkhez tartozó konkrét oldalon tudhatja meg. A termékek mellett megjelenő képek illusztrációnak minősülnek, esetenként eltérhetnek a valóságtól.

 

A rendelés folyamata

A termékek böngészéshez és a rendelés összeállításhoz nem kötött előzetes regisztrációhoz, azonban a rendelés véglegesítéshez és a számlázáshoz és a biztonságos kiszállításhoz szükséges információkat ebben az esetben már regisztráció szükséges. (Név, e-mail cím, számlázási  név,  cím , irányító szám, város, közterület, házszám) szállítási cím, (amennyiben nem egyezik a számlázási címmel, telefonszám (amin napközben az ügyfélszolgálat és a  futárszolgálat elérheti).

A regisztrációkor megadott adatokat kérésre azonnal töröljük nyilvántartásunkból.

A vásárló a web áruházban történő böngészés alatt bármikor a “kosárba” gombra történő kattintással terméket helyezhet el a kosarában. A terméket kosárból bármikor kiveheti (a kosárban lévő termék neve melletti eltávolítás gombra kattintással). A vásárlástól  a fizetés feliratra történő kattintással léphet tovább. Itt választhat, ha korábban már regisztrált, beléphet regisztrált vásárlóként (amennyiben ezt nem tette meg korábban).

Ki kell választania a fizetési és szállítási módot. Itt jelezheti a szállítási adatoktól eltérő számlázási adatokat. A rendelés áttekintése gombbal ellenőrizheti az eddig beírt adatokat, majd a rendelés véglegesítés gombbal fejezheti be a rendelését. A rendeléskor megadott e-mail címre érkező összesítővel ér véget a megrendelés folyamata.

 

Hiba vagy hiányosság a webáruházban

Amennyiben a web shopban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

 

Vételár, fizetési feltételek

Az árucikkek mellett feltüntetett ár az árucikk vételára, amely magyar forintban értendő és tartalmazza az általános forgalmi adót (ÁFA) is.

A feltüntetett árak visszavonásig érvényesek.  Az árváltoztatás jogát fenntartjuk.

 

A vételár kiegyenlítése:

Banki előreutalással személyes átvétel előtt.

Banki előreutalással.

Utánvétellel  fizeti meg a vételárat.

 

Szállítási feltételek, határidők

A szállítás csak magyarországi címre lehetséges.

A megrendelő adatainak megadásakor egy olyan szállítási címet kell közölni, ahol a megadott szállítási napon (a rendelés befogadásától számított 2-3 munkanap) NAPKÖZBEN, 8.00-18.00 között fogadni tudják a küldeményt!

Amennyiben a rendelt termék valamelyike nincs raktáron, akkor a munkatársunk e-mail-ben vagy telefonon értesíti Önt arról, hogy melyik termékre kell várni és mikor várható a szállítás

Fontos megadni egy olyan telefonszámot is, ahol napközben akár cégünk, akár a futárszolgálat munkatársai elérhetik Önt a csomaggal kapcsolatos bármilyen esetlegesen felmerülő nehézségek kezelése érdekében.

Hétvégeken és ünnepnapokon nincs szállítás.

Amennyiben valamilyen okból a megrendelő illetve a feltüntetett címzett nem tartózkodik a megadott helyen a kiszállítás időpontjában, a futárszolgálat a megrendelő által megadott telefonszámon egyeztet vele a küldemény ismételt kiszállításával kapcsolatban, illetve értesítőt hagy a helyszínen a telefonszám feltüntetésével, hogy a későbbi kézbesítés megbeszélhető legyen.

 

Garantáljuk, hogy minden esetben az Ön érdekeit tartjuk a legfontosabbnak. A rendeléseket gyorsan és precízen kezeljük. Néhány esetben a mi hibánkon kívül (pl. ha a megrendelő nem ad meg telefonszámot és több e-mail-ünkre sem válaszol) nem tudjuk a rendelést kellő sebességgel feldolgozni. Minden olyan esetet, amikor a rendelést a mi vagy a beszállítónk hibájából nem teljesítettük vagy rontottuk el, teljes rugalmassággal kezelünk vagy pénz visszafizetési garanciával élünk.

 

Az árucikkek cseréje

Ha a megrendelt termék hibás, esetleg a szállítás során megsérült, akkor azt díjmentesen kicseréljük. Abban az esetben, ha ezt a lehetőséget nem kívánja igénybe venni, a termékek vételárát visszatérítjük Önnek.

A Főnix központ lehetőséget biztosít arra, ha az árú nem olyan, amit elképzelt, a vásárlástól számított  14 munkanapon belül visszaküldheti azt. Ez esetben a teljes vételárat visszatérítjük.Viszont a szállítási költség a vevőt terheli!

 

A Főnix központ, (Tóth Anikó E.V.)  fenntartja a jogot, hogy amennyiben egy címről visszakapja a küldeményt, akkor a kiküldés újbóli kérésére a megrendelést a szállítási díj újbóli felszámolásával teljesíti, illetve a továbbiakban arra a névre és címre csak előre fizetés esetén teljesíti a megrendeléseket.